wtorek, 9 czerwca 2015

Czytałem 50 Twarzy Greya.

Tak jestem facetem. Nawet nie jestem gejem. Tym bardziej gender jak mi zarzucono ostatnio. Lubię choć troszkę się domyślać lub trafiać na ślady co myśli kobieta (umówmy się - nie da się tego wiedzieć na pewno). Dlatego postanowiłem się zagłebić w tą książkę i zrozumieć to boom na świat sznurów i czerwonych pokojów bólu.


Przeczytałem wszystkie trzy części. Niestety nie mogę powiedzieć by mi się podobała. Jest dla mnie wysoce nieprawdopodobna w niektórych momentach, szczególnie w pierwszej części. A odchodząc na chwilę do części technicznej - jest dla mnie okropnie napisana.

Przechodząc do clue posta - tu nie chodzi o fabułę czy też o stylistykę. Ta książka pokazuje światu pewien skrywany przez kobiety sekret. One też mają swoje fantazje. A co najważniejsze to nawet nie chodzi o sam seks. Często słyszę głosy, że była by to książka o zwykłym zboczeńcu gdyby nie fakt, że jest obrzydliwie bogaty. Pieniądze nie zrobią z Ciebie Christiana Greya. Tylko Ty sam możesz to zmienić. Pewny siebie, kulturalny, błyskotliwy, INTERESUJĄCY (Powracam do posta o relacjach damsko-męskich) i przede wszystkim - Szanuje swoje kobiety wymagając szacunku do siebie, nie tylko w pokoju zabaw.

Pieniądze nie dadzą kobiecie takiego poczucia bezpieczeństwa jak silny facet. Silny psychicznie. Taki który przeciwności losu przeskakuje bez zająknięcia. Kobieta nie ma być z Tobą bezpieczna, wystarczy, że czuje się bezpiecznie. To znacząca różnica.

Całe wiązanie, biczowanie i inne zabawy są fajne. Osobiście zastanawiam się nad koszulką z napisem "Dawałem Klapsy przed 50 Shades Of Grey". Mnie ta książka sprawiła też kilku problemów w łóżku. Jak można się domyśleć po koszulce - bawiłem się w wiązanie oraz delikatne aspekty bdsm przed zdobyciem popularności przez Szarego. Ostatnio gdy przywiązywałem dziewczynie ręce do łóżka usłyszałem "O jak w Greyu".

Cała ochota na taką zabawę mi przeszła więc dzięki ku*wa.

1 komentarz:

  1. Ejjj z tym gender to był żart! :D "Pieniądze nie dadzą kobiecie takiego poczucia bezpieczeństwa jak silny facet. Silny psychicznie." - wyjąłeś mi to z ust ;) P.S. też czytałam, hm nic odkrywczego

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty