sobota, 20 czerwca 2015

Uprawiam Masturdating.

Jestem w szoku. To co robię od jakiegoś czasu ma nazwę a nawet hasztag na Twitterze. #masturdating moi drodzy to nic innego jak lepszy poziom samotności. To wyjście samemu do kina. Do baru. Na obiad. 
Soundtrack:
Soundtrack nie ma nic wspólnego z postem. To po prostu dobry numer.
Lubię swoje towarzystwo. Mój znak zodiaku to baran, w wielu horoskopach można przeczytać, że baran nie jest nigdy samotny. Ma zawsze samego siebie. Błąd. Każdy może być samotny. Większość moich przyjaciół jest oddalona ode mnie 260 kilometrów. Najlepsza przyjaciółka, która wie o mnie więcej niż moje byłe kobiety, nawet wie o tym blogu jako jedna z nielicznych jest oddalona, bardziej niż kiedykolwiek. Trzymam kciuki za Twoje szczęście, Ty moja inspiracjo do nazwy bloga.

Chodzę do lokali. Wychodzę na miasto. Zwiedzam. Piję. Jem. Wszystko sam. Czasem z kimś. Nie czuje wstydu, siadając przy stoliku w lokalu. Nie czuje wstydu, ponieważ nie obchodzi mnie co myślą o mnie inni ludzie. A raczej, co myślą o mnie ludzie którzy mnie nie obchodzą.

Spędzając każdą chwilę z kimś, jak możesz uporządkować myśli. Powiesz, że mam wiele czasu przed snem. Przed snem Proszę Państwa to czas zarezerwowany na rozmyślaniu o tym co spie*rzyłem w życiu. A tak bez żartów. Kiedy jest się samemu w różnych sytuacjach, jest się bardziej świadomym własnego ja. I to jest coś, co każda osoba powinna rozwijać. Jeśli każdy taki mój samotny wypad na miasto, rozwija samego siebie - to powinienem już ewoluować

1 komentarz:

  1. Podziwiam! Ja osobiście bardzo potrzebuję towarzystwa innych ludzi , nie umiem się przełamać, żeby np iść na obiad sama ze sobą ... i to nie ze względu na wstyd a raczej na samotność, która objawia mi się na każdym kroku, bo ostatnio mam zbyt dużo czasu na spędzanie go z samą sobą ;)

    Pozdrawiam
    N.

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty