wtorek, 7 lipca 2015

Nowości z świata Rafała.

Jest fajnie. Tak wiem, długo nie pisałem, dziękuje za wiadomości z pytaniami ocb. Nie, nie kończę bloga. Działo się dużo rzeczy. Takie jak kupno nowego auta, nowe wyzwania w pracy związane z marketingiem tej firmy. Pokazałem swoją wartość w pracy na 100 %. Robię w tej firmie coś na co żadna inna osoba się nie odważyła i w dodatku wyszło to bardzo dobrze. 
Soundtrack:
Wbrew temu co nawinał Łona, zamierzam wysłać pocztówkę.
Tylko, że nie zamierzam narzekać.
Finanse w mojej jednoosobowej działalności w końcu zaczeły się zgadzać. To ważne, ciężko żyć pełnią życia gdy portfel krzyczy z bólu razem z każdym piwem. Jest nawet bardzo dobrze. Audi A4 . Stan rewelacyjny, do lekkich poprawek lakierniczych ale to pierdoły. Zrobiłem nim już od niedzieli 300km i jestem zachwycony kulturą pracy silnika, zawieszeniem, detalami i tym, że nie mogę się do czegokolwiek przyczepić. 

Co do pracy? Wykonuje obecnie filmiki promocyjne, konkursowe i tym podobne dla firmy z którą współpracuję. Nikt się na to nie odważył. Moje wygadanie, entuzjazm w końcu dały upust. Efektem jest zwiększona sprzedaż produktu, który reklamowałem. Szef poczuł, że filmik przyniósł gotówkę, to i zadowolony. Szef zadowolony to i ja mam łatwo. 

Relacje? Kobiety? Związki? Obecnie mój humor ukierunkowały pewne stanowisko w tej sprawie. Pieprzyć to. A co, bez cenzury. Samotność kłuje, doskwiera ale człowiek podobno przyzwyczaja się do wszystkiego. Może i do tego też przywyknę. Dawno nie czułem się tak spokojnie, zrelaksowany. Do wszystkich osób które myślą, że to Wasze miejsce, ten kraj jest odpowiedzialny za Wasze niepowodzenia. 
Wyślijcie sobie pocztówkę stamtąd. 

1 komentarz:

  1. Człowiek jest istotą która ma zdolności akomodacyjne, a więc tak jak piszesz do wszystkiego można się przyzwyczaić. Ale pytanie czy się tego chce?

    OdpowiedzUsuń

Popularne posty